Els trastorns alimentaris poden ser causats per diferents
motius, entre d'altres per la pressió social i dels mitjans, que ens indueix a
estar prims i també musculats, a pensar que una estètica determinada ens pot
portar la felicitat i l'èxit. El trastorn sol venir quan es mira de controlar
el pes amb mesures que perjudiquen la salut i la preocupació per l'aspecte
físic esdevé una obsessió.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada