dissabte, 14 de desembre del 2013

Què són els trastorns alimentaris?

Els trastorns alimentaris poden ser causats per diferents motius, entre d'altres per la pressió social i dels mitjans, que ens indueix a estar prims i també musculats, a pensar que una estètica determinada ens pot portar la felicitat i l'èxit. El trastorn sol venir quan es mira de controlar el pes amb mesures que perjudiquen la salut i la preocupació per l'aspecte físic esdevé una obsessió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada